Netwerkclub

We are a place to connect, grow, get inspired, get shit done and celebrate being ambitious women.

Welkom bij THE B.O.S.S.

Vanaf april 2021 starten wij met onze Boutique Office Social Society, THE B.O.S.S.

Ben jij op zoek naar een fijne community met allerlei voordelen? Join us met 1 van onze 3 THE B.O.S.S. memberships! 

Met onze memberships breidt jij jouw netwerk op een fijne  manier uit! We zetten jou in de spotlight op onze Socials. Je ontvangt dagpassen & korting op onze prachtige werkplekken. De invites voor onze events als eerste bij jou in de mailbox en nog veel meer! Kijk snel welk membership het beste bij jou past! 

 

THE B.O.S.S.

Meest gekozen

€ 10,-

excl. btw per maand

of €100,- excl btw per jaar

Met dit membership 

Totale minimale waarde* € 308,-

Jaarinvestering € 120,-

Jouw minimale voordeel € 188,-

* Deze waarde is nog zonder de korting op de huurtarieven! De waarde loopt dus alleen maar op, zodra je een boeking doet!

THE B.O.S.S. SUITE

€ 50,-

excl. btw per maand

of €550,- excl btw per jaar

Met dit membership 

Totale minimale waarde* € 866,-

Jaarinvestering € 600,-

Jouw minimale voordeel € 266,-

* Deze waarde is nog zonder de korting op de huurtarieven! De waarde loopt dus alleen maar op, zodra je een boeking doet!

THE B.O.S.S. EVENTS

€ 80,-

excl. btw per maand

of 950,- excl btw per jaar

Met dit membership 

Totale minimale waarde* € 1.457,-

Jaarinvestering € 960,-

Jouw minimale voordeel € 497,-

* Deze waarde is nog zonder de korting op de huurtarieven! De waarde loopt dus alleen maar op, zodra je een boeking doet!

WE WANT TO SEE WOMEN TAKING THE STAGE! 

Daarom speciaal dit membership!

We willen het zo makkelijk mogelijk maken om jouw eigen events neer te zetten! 


 Organiseer dus in 1 jaar 2x jouw eigen VIP dag, Mastermind, Masterclass, Workshop in onze prachtige Laurens Suite! 


Omdat je per maand betaald en een fantastische korting krijgt is er eigenlijk geen reden meer om het niet te doen 😉

B.O.S.S. FLEX

Meest gekozen

€ 9,95

excl. btw

per maand

Met dit membership krijg je

Totale minimale waarde* € 308,-

Jaarinvestering € 119,40

Jouw minimale voordeel € 188,60

* Deze waarde is nog zonder de korting op de huurtarieven! De waarde loopt dus alleen maar op, zodra je een boeking doet!

B.O.S.S. SUITE

€ 49,95

excl. btw

per maand

Met dit membership krijg je

Totale minimale waarde € 866,-

Jaarinvestering € 599,40

Jouw voordeel € 266,60

* Deze waarde is nog zonder de korting op de huurtarieven! De waarde loopt dus alleen maar op, zodra je een boeking doet!

B.O.S.S. EVENTSUITE

€ 79,95

excl. btw

per maand

Met dit membership krijg je

Totale minimale waarde € 1.256,-

Jaarinvestering € 959,40

jouw voordeel € 296,60

WE WANT TO SEE WOMEN TAKING THE STAGE!

Daarom speciaal dit membership!

We willen het zo makkelijk mogelijk maken om jouw eigen events neer te zetten!

Organiseer dus in 1 jaar 2x jouw eigen VIP dag, Mastermind, Masterclass, Workshop in onze prachtige Laurens Suite! 


Omdat je per maand betaald en een fantastische korting krijgt is er eigenlijk geen reden meer om het niet te doen 😉

 

“Doubt kills more dreams than failure ever will.”

– Suzy Kassem

MEET OUR BOSSES:

Kim van der Kleij

Boutique Office Nederland

Susanna Botteram

Juridisch-en organistieadviseur | Botteram Legal & Organisatie Support

Kim Deelen

Arbeidsrechtjurist | More than Legal

Susan van Duijl

Consultant | Humanitarian Action | at SvD

Jo-Ann Liauw

Marketing automation consultant & Ondernemerscoach | Momentum Coaching

Charlene Matser

Designed by C & Mede-eigenaar | Novo Media

Fompke Andringa

Letselschade Jurist | Juridisch Advies Andringa (JAA!)

Chantal Koesveld

LinkedIn & Sales Navigator trainingen | Follow Chantal

Denise Pieterse

Content Marketeer | Showpeas

Annemiek van den Eertwegh

Creatie | Organisatie | Communicatie at Omike

Lianne Kruese

Branding Strateeg | Bubbly Brands

Ulrike Boekhorst

Interieurontwerper I Studio U La La

Tjaja Weis

Eventmanager | Weis Events

Naomi Doeze Jager

Leefstijl- en vitaliteitscoach I Feel-N-Leef

Denyza Tulum

Photographer | Video editor | Denyza Tulum Photography

Annemarie Koenen-Kasperts

Cateraar | Kespi's Kitchen

Suzanne Twilt

Sustainable Stylist | Subb studio

Silvanna van Graven

Financieel adviseur | Van Graven & Partners

Lisa Leunge

Koekje | De Koekjesroller

Chayenne Lamers

Mede- eigenaar | Novo Media

Carola Maassen van den Brink

Marketing Manager Magazines | DPG Media

Jeltine Jans

Eigenaar bij Vlogsenzo

Laura van der Blij

Meteoroloog | Weer on demand

Els Dellemann

Productieleider | ITV Studios Netherlands

Simone Stokx

Eigenaar bij Label Spruit

Nikki Holla

Senior interior designer | Studio twentyfour

Fleur Mollink

Eigenaar bij Bloei-bewust

Anja de Weerd

Eigenaar bij Woonhuys de Weerd

Sanne Bolck

Eigenaar bij SANMEDIA & SANWORKS

Isis Brouwer

Virtual assistant | Vitamine VA

Marijke Wiering

Eventcoördinator | Iederal

Ratna Ho

Owner | Fraenck

Lianne van Houtum

Owner | Bureau van Houtum & Camerameisje

Kim Louwaard

Personal & Employer Branding

Imke Adolfs

Brand consultant | IM

JOUW VOORDEEL PER WERKPLEK

Zie hieronder wat de korting van jouw membership precies inhoud!

Normale prijsB.O.S.S. FLEXB.O.S.S. SUITE B.O.S.S. EVENTS
Flexplek - hele dag€ 39€ 31,20€ 29,25€ 39
Flexplek - dagdeel€ 25€ 20€ 18,75€ 25
The Audrey Suite - hele dag€ 69€ 55,20€ 51,75€ 69
The Audrey Suite - dagdeel€ 49€ 39,20€ 36,75€ 49
The Michelle Suite - hele dag € 69 € 55,20€ 51,75€ 69
The Michelle Suite - dagdeel€ 49€ 39,20€ 36,75€ 49
The Coco Suite - hele dag€ 99€ 79,20€ 74,25€ 99
The Coco Suite - dagdeel€ 69€ 55,20€ 51,75€ 69
The Lauren Suite - hele dag€ 550€ 440€ 412,50€ 550
The Lauren Suite - dagdeel€ 450€ 360€ 337,50€ 450
“Always aim high, work hard, and care deeply about what you believe in” – Hilary Clinton

Q&A

Algemeen

Kan ik mijn membership delen?

Onze memberships zijn persoonsgebonden, dus het is niet mogelijk om het membership te delen. Wil jij een flexplek of kantoorsuite cadeau doen aan iemand? Geef ons dan even een seintje via de mail, dan vermelden wij dat bij jouw boeking en is onze Host op de hoogte! De boekingen worden namelijk gecontroleerd met de memberships.

Ik wil iets uit het Memberships halen?

Wil je iets uit het membership halen/niet gebruiken. Tuurlijk kan dat!

Je bent niet verplicht om alles te gebruiken wat we aanbieden in de membership. Het is echter niet mogelijk om iets te ruilen, korting te krijgen of de aangeboden dienst aan iemand anders te geven.

Kijk is bij onze andere Memberships, misschien sluit dit beter aan bij jouw wensen!

Hoe lang duurt mijn membership en hoe zeg ik op?

Onze memberships zijn allemaal voor 12 maanden, wil je na deze periode opzeggen stuur ons een maand voor het einde van jouw membership een mailtje!

Hoe betaal ik mijn membership?

We werken met automatische incasso per maand, super makkelijk dus!

Kan ik ook per jaar betalen?

Tuurlijk! Kies de optie jaarbetaling en ontvang een extra korting!

Hoe ontvangt ik de korting op de BOSS events?

Zodra we van start gaan met de events ontvang je bij de uitnodiging meteen jouw persoonlijke kortingscode van €25,-

Hoe kom ik op de Membership website?

Stuur jouw foto, incl naam bedrijf & functie en jouw LinkedIn account naar kim@boutiqueoffice.nl
Wij plaatsten je zsm op onze website!

Hoe kom ik op de Socials “ Meet our BOSSES”?

Stuur jouw foto incl korte omschrijving van jouw baan/bedrijf naar kim@boutiqueoffice.nl

Wanneer verwachten jullie van start te gaan met de BOSS events?

Hopelijk kunnen we in maart van start gaan met onze exclusieve BOSS events.

B.O.S.S. Flex membership

Hoe ontvang ik de 20% korting op een flexplek of suite?

Om de 20% korting te ontvangen voer je jouw persoonlijke membershipcode en het systeem berekend jouw korting.

(om te boeken: ga je naar onze boekfunctie op de website, kiest voor een dag of dagdeel / & flexplek /suite, kiest jouw dag, bij details voer je jouw gegevens in, bij het volgende overzicht voer je jouw persoonlijke membershipcode en gaat naar afrekenen, de korting word dan toegepast, daarna kan je betalen en is de boeking definitief)

Hoe ontvang ik de 20% korting op de eventruimte?

Om jouw event goed voor te bereiden, vragen we je contact op te nemen via kim@boutiqueoffice.nl voor het maken van een afspraak. We nemen dan al jouw wensen door en plannen jouw event!

Hoe boek ik mijn 2 flexplekken?

Om 1 van jouw 2 flexplekken te boeken ga je naar onze boekfunctie op de website, kiest voor een hele dag & flexplek, kiest jouw dag, bij details voer je jouw gegevens in, bij het volgende overzicht voer je jouw persoonlijke membershipcode en gaat naar afrekenen, het bedrag staat dan op € 0,- en drukt op bestelling plaatsen. Easy does it!Bij jouw eerste bezoek ontvang je een voucherkaart waar de 2 dagtickets en 2 gast dagtickets opstaan, deze worden afgevinkt bij elk bezoek.

Hoe boek ik mijn 2 gastflexplekken?

Als jij jouw flexplek heb geboekt, vermeld dan bij opmerking plus gast.
Je kan  jouw gast meenemen en vermelden bij binnenkomst bij onze host. Zij stempelt dan de gastticket van jouw voucher af!
De gasttickets hoef je dus niet apart online te boeken!

Hoe lang zijn de 2 flexplekken en 2 gast flexplekken geldig?

De tickets zijn tijdens jouw membership geldig, dus 12 maanden!

B.O.S.S. Suite membership

Hoe ontvang ik de 25% korting op een flexplek of suite?

Om de 25% korting te ontvangen voer je jouw persoonlijke membershipcode en het systeem berekend jouw korting.(om te boeken: ga je naar onze boekfunctie op de website, kiest voor een dag of dagdeel / & flexplek /suite, kiest jouw dag, bij details voer je jouw gegevens in, bij het volgende overzicht voer je jouw persoonlijke membershipcode en gaat naar afrekenen, de korting word dan toegepast, daarna kan je betalen en is de boeking definitief)

 

Hoe ontvang ik de 25% korting op de eventruimte?

Om jouw event goed voor te bereiden, vragen we je contact op te nemen via kim@boutiqueoffice.nl voor het maken van een afspraak. We nemen dan al jouw wensen door en plannen jouw event!

Hoe boek ik de zes kantoorsuites?

Bij dit membership zitten 6 suites per jaar. Om de maand kun je 1 van jouw 6 kantoorsuites boeken. Ga  naar onze boekfunctie op de website, kies voor een hele dag & kies The Michelle of Audrey Suite, kies jouw dag, bij details voer je jouw gegevens in, bij het volgende overzicht voer je jouw persoonlijke membershipcode en gaat naar afrekenen, het bedrag staat dan op € 0,- en drukt op bestelling plaatsen. Easy does it! Bij jouw eerste bezoek ontvang je jouw voucherkaart waar de 6 dagtickets op staan, deze worden afgevinkt bij elk bezoek.

Hoe lang zijn de 6 dagtickets geldig?

Je kan per 2 maanden, 1 kantoorsuite boeken! Je kan ze natuurlijk ook opsparen, mocht je dat liever willen. De tickets zijn tijdens jouw membership geldig, dus in totaal 12 maanden! Heb je vragen, let us know!

Hoe ontvang ik de 25% korting op de eventruimte?

Om jouw event goed voor te bereiden, vragen we je contact op te nemen via kim@boutiqueoffice voor het maken van een afspraak. We nemen dan al jouw wensen door en plannen jouw event!

Hoe werkt de branding shoot?

Je plant je afspraak rechtstreeks met Lianne van Bubbly Brands op bubblybrands@gmail.com.

De shoot vind altijd plaats bij Boutique Office. Je boekt voor deze shoot, zelf online de gewenste suite met jouw unieke kortingscode op onze site.

De shoot duurt ongeveer 20 min.

Na de shoot ontvang je van Lianne de onbewerkte voorselectie en in de online Gallery mag je zelf drie beelden uitkiezen.

De bewerkte beelden levert Lianne per mail binnen 2 weken aan!

B.O.S.S. Eventsuite membership

Hoe boek ik de eventruimte?

Om jouw event goed te plannen, vragen we je altijd om per mail contact met ons op te nemen. 

We leiden je dan rond op locatie, nemen jouw planning en wensen door en zetten de datum van jouw event vast!

Hoeveel gasten kan ik ontvangen?

Afhankelijk van de regelgeving en altijd conform de richtlijnen van het RIVM.

Momenteel (febr2021) hanteren wij een aantal van 6 gasten in The Lauren Suite.

Zit er drinken bij mijn event?

Yes wij hebben heerlijk koffie, thee en infusen water voor jullie klaar staan! 

Zit er eten bij mijn event?

We regelen met liefde de catering, we werken met een aantal partijen uit Arnhem samen dus alles is mogelijk! Geef je wensen door en wij maken een offerte op maat voor je! Eigen catering regelen is helaas niet mogelijk.

Andere vragen? Stuur een mail naar kim@boutiqueoffice.nl