Locatie Rotterdam – Kop van Zuid
Vergaderen in stijl doe je op onze locatie in Rotterdam op de Kop van Zuid naast Hotel New York en aan de voet van de Rijnhavenbrug. In het spectaculaire Montevideo Offices Building bieden wij deze prachtige vergaderruimte aan! Geschikt voor teams tot 16 personen! De ruimte beschikt over stijlvolle HAY stoelen, heeft een 60 inch presentatie scherm, professionele Jura koffiemachine en een minibar gevuld met frisdrank.
Locatie:
Otto Reuchlinweg 1008, 1146, 3072 ME Rotterdam
Aantal personen:
Geschikt voor 2 tot 16 personen.
Openingstijden
– Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
– Weekenden en avonduren op aanvraag.
Tarieven (ex. btw):
– Dagtarief (8 uur) € 495,-
– Dagdeel (4 uur) € 395,-
Vergaderruimtes voor inspirerende bedrijven
Vergaderen in stijl
Ben je op zoek naar een luxe vergaderruimte voor sessies van 2 tot 16 personen?
Deze vergaderruimte in Rotterdam beschikt over een vergadertafel geschikt voor een groot gezelschap, stijlvolle HAY stoelen voor de lange zit en een groot presentatie scherm.
De ruimte is indien gewenst ook anders in te delen, waarbij er ruimte is om eventueel meer personen te kunnen ontvangen. Ook is het mogelijk om een extra ruimtes te boeken voor bijvoorbeeld breakout sessies. bijvoorbeeld met meerdere groepen tafels en stoelen.
Host en catering
Onze host is bij aanvang aanwezig om jullie te ontvangen en op te starten. Hebben jullie behoefte aan meer ondersteuning tijdens jullie dag? Of is er juist ergens anders behoefte aan? Alles is mogelijk bij Boutique Office, laat ons jullie wensen weten en we denken graag met jullie mee!
Per persoon kan je een koffie/thee assortiment afnemen. Naast onbeperkt koffie & thee, staat er bij binnenkomst een plateau met sweets op tafel. Met een heerlijk assortiment van mini Tony Chocolony, verse macarons, fruit en echte Arnhems Meisje. Daarnaast een gevulde Kilner Karaf infused water met vers fruit en San Pellegrino op tafel!
Tarieven (ex. btw):
– Koffie/thee arrangement € 14,95 p.p.
– Lunch vanaf € 14,95 p.p.
Uiteraard zijn alle vergaderarrangementen naar uw wensen en budget aan te passen!